26 August 2012

EFEK FOTO CARA Mj


Salam Kengkawan Semua! Masih dalam mood raya dan esuk ramai kengkawan aku udah mula korje. Aku aja yang masih bercuti panjang. Ketika ini jam dinding ummah aku menunjukan jam 2340 malam. Aku kat sini sedang melayan entri "Efek Foto Cara Mj" dengan upload  15 keping foto yang sudah di edit.

 Foto yang aku edit ne kelihatan seperti lukisan pop (pop arts). Mengambil contoh foto kat bawah ne "Senyuman Si Kuzai"- Aku edit potret warna biru dan  latar belakang aku masukan warna kuning. Konsep foto ne samalah dengan pop arts. Kalau kengkawan nak buat lukisan atau nak cetak kemeja-T, caranya ialah dengan meletakan blok saring sutra keatas kenvas dan warnakan dengan warna biru. Kemudian kengkawan boleh warnakan latar-belakang warna kuning dengan blok kedua atau warnakan menggunakan berus.

Watak-watak dalam "Efek Foto Cara Mj" ialah Kuzai, Amiroul, Herlin (balik beraya kat Bandung), Rimba Bara, En Ahmad dan anak-anak buah aku. Kepada dioarang ne semua, aku minta ma'af kerana upload dan edit foto tanpa kebenaran. Hehehe...  

"Senyuman Si Kuzai"
Gaya Amiroul
Panas Beb!
Mencari Cahaya Bulan
Jangan Malas Bro!
Hitam Putih Kehidupan
Mana ada Kontroversi!
Anak anda di mana sekarang!
Lesu Yang Pilu!
Akulah Rimba Bara
Kau Ada?
Hujan Oh Hujan!


No comments:

Post a Comment