02 January 2011

MEMORI 2010!



Salam kepada Kaki Blogger Semua!

Tirai tahun 2010 kini sudah berlabuh dan tiba pulak tahun baru 2011. Pelbagai kisah suka duka telah Kakiconteng rakamkan melalui photos dan sedikit cerita. Bermula dari Januari hingga Disember 2010, ceritapasal menyambut tahun baru di Pizza Hut, kisah Kawan Ku Pelukis, Breakfast Dulu, Ini Bintang Walk, Pelakon Norliana Sulaiman, Middle-Eastern Delicius hinggalah kisah aku ronda-ronda di Jalan Lebuh Ampang, kenangan masa remaja aku di Bilal Restoran dan lepak pekene kopi dan roti bakar di Bangi Kopitiam.



Aku juga telah merakamkan photos-pic jemputan perkahwinan yang aku hadiri, serta Jamuan Hari Raya. Tidak ketingalan aku juga telah menceritakan perjalanan ketika bercuti ke Desaru, Gerik dan Baling. Lain-lain kisah termasuklah photos Koleksi Lukisan, Images dari facebook serta photos-pic Motor Oh! Motor dan Happy Outdoor!




Kini hadirnya 2011 akan menghidangkan kisah- cerita pendek dan photo-pic y a n g lebih menarik dengan menggunakan digital camera Nikon Coolpix S300. Salam sayang buat anda semua! Selamat Tahun Baru...ceria selalu!



























No comments:

Post a Comment