29 June 2011

SEMBURAN AEROSOL


Senyum di pagi Khamis Beb!
Pust! Pusssssssssssssssssst! Begitulah bunyi irama yang keluar dari tin Aerosol!
Hahaha! Aku bukan nak cerita pasal seni semburan aerosol, pasal aku dah cerita pada entri Seni Jalanan pada 30 April 2010. Kat entri ne biarlah photo-pic yang berbual dengan anda!

Sabenarnya aku nak ge tau kepada anda semua, kalau anda klik kat Anda Mungkin Juga Meminati - tetapi yang keluar hanya ayat Sorry, the page you were looking for in the blok Kakiconteng does not exist. Lepas tu anda terpaksa klik kat Go to blog homepage. Maaflah banyak-banyak beb! Ada entri dah aku delete tapi photo-pic nya masih ada. Aku delete dulu pasal ceritanya tak sesuai untuk kaki blog yang berumur 18 tahun ke-atas. Kalau anda nak dapatkan entri yang cepat, klik saja kat Blog Archive!

Maaf juga aku pinta kepada empunya blog, kerana menyimpan blok anda disenarai Art Blog List tanpa kebenaran. Blog yang aku maksudkan ialah kepunyaan A. Shukri Elias, Adie in the Blog, Bakivomit, Aris Aziz, CuboiArt, House of Matahati, Kanta Lensa, Karyawan Bicara Lukisan, Kebon Seni, Latif Mulan, Muggo, Norazlan Akmal, Samsudin Mohd, Studio Zainon Abdullah dan SyahrulNizaZaini.

Telipon aku berdering pulak! Mesej dari kawan, ajak aku keluar minum kopi. Maaf yang ketiga ne pulak pasal aku terpaksa gantung entri ne! Selalunya kalau dah stop menaip, jarang sekali aku sambung! Hehehe...


No comments:

Post a Comment