05 February 2010

UNIVERSAL SOLDIER


Salam Blogger!

Isnin lepas 8 kali kawan aku sms ajak tengok wayang cerite Legion. Aku x dapat jawab sms pasal pone aku x bawak. Semalan kawan aku sms lagi, kali ne ajak tengok cerite Universal Soldier. Kale ne aku x bleh tolak pasal pelakon utamenye Jeaqn-Claude Van Damme bersama Dolph Lundgren. Filem Universal Soldier- A New Beginning adelah cerite dari filem pertame US-The Future Has A Bad Attitude.

Filem US ne nampak muke Van Damme tua sikit dan nampak letih ketike melakonkan watak hero. Begitu juge Dolph pong dah nampak tua sikit. Tak macam filem pertame dulu, filem kedua ne kureng hebat. Walau pun gite, Van Damme tetap hebat dalam lakonan filem-filem aksi. Aku kalu Van Damme atau Steven Seagal memang aku x leh mis tengok.



Lepas ne aku , Wan dan Sharil janji nak tengok filem Soldier lagi. Kali ne Soldier dari Hong Kong pulak! Kite jupe lagi...hu hu hu...


1 comment:

  1. Bile aku tonton filem ne, nampak sangat
    Mat Salleh ne percaye- orang mati boleh
    dihidupkan balik... kalu dah percaye nak
    buat macam mane!

    ReplyDelete