04 March 2010

SINGGAH @ YONG CAFE


Salam! lamer xjumpe...pasal aku dok sibuk layan Facebook.
Lamer juga aku xjumpa kawan aku Idris Baba yang tinggal xjauh dari Pandan Utama. Sekarang Idris dah buka mini cafe kat Pandan Utama yang diuruskan oleh anak kedua beliau. Kame cerite kisah lamer sambil menghirup teh.........

Sambil berbual tu Idris xlupe jemput aku ke Majlis Perkahwinan anak sulong beliau iaitu Shafa bersama Awie yang akan diadakan pada hari Ahad , 28 Mac 2010. Lokasi majlis ialah di Dewan Serbaguna Taman Tasik Ampang Hilir, Jln. keranji Ampang, Kuala Lumpur.

Saperti yang tercetak dalam kad jemputan tu" Semuga dengan kehadiran dan iringan doa restu para hadirin akan menyerikan lagi majlis kami dan diberkati Allah SWT. Insya Allah...............



1 comment:

  1. Kepade kawan-kawan yang mengenali aku dan Idris Baba boleh le kiter berjumpa kat Majlistersebut.Lamer xjumpe tentu banyak story.......!

    ReplyDelete