10 June 2012

Klik! Klik@JB





Aku masih dalam mood cuti! Kesempatan ne aku ambik untuk update entri terbaru - Klik! Klik@JB.
Hari kedua berada di JB - Pagi jam 07.30 aku dan Mawa udah berada di Citrus Cafe untuk sarapan pagi. Sambil sarapan, aku call Majid dan Ammar tapi tak berjawab. Mungkin diorang tengah lena di buai mimpi-mimpi indah. Lepas sarapan aku ajak Mawa ronda-ronda sekitar Jalan Tun Abdul Razak, Jalan Wong Ah Fook dan sekitar lorong-lorong berhampiran Citrus Hotel.

Cuaca kat JB pagi ne redup! Tak macam kat KL yang kekadang cuacanya panas melampau. Mungkin kat KL terlampau banyak bangunan batu berbanding pohun-pohun hijau. Menyusuri jalan dan lorong belakang Jalan Tun Abdul Razak, kelihatan deretan restoran dan cafe. Jalan terus berhampiran Balai Polis JB dan lorong-lorong sehala yang bersih. Kelihatan juga bangunan dan Mall yang sedang di ubah suai termasuk Masjid yang tersergam indah berhampiran The Puteri Pasific Hotel. 

Puas sudah aku dan Mawa jalan-jalan sambil Klik! klik! klik! Lepas tu Majid call nak ajak ge Kota Iskandar di Nusa Jaya. Kami pun balik semula ka hotel penginapan. "Jangan lupa klik blog aku untuk  teruskan percutian di Kota Iskandar".  Mj June 2012

 
Jalan Meldrum
Jalan Tun Abdul Razak

Railway Station
Jalan Siu Chin

No comments:

Post a Comment