02 January 2010

TAHNIAH FAUZI & JULIA


AKU terima jemputan majlis perkahwinan dari kawan lama aku. Pasangan FAUZI & JULIA anak lelaki dia kawin pada 02 Januari 2010. Jam 1200 tengahari aku keluar dari rumah, cari lokasi yang katanya di dewan Centrum Setiawangsa. Lama juga aku tak ge katSetiawangsa...ingat ingat lupa kat mane lokasi dewan tu !

Aku kena tanya orang lah! malu bertanya sesatlah kat Setiawangsa. Sampai kat dewan jam 1315, aku tengok dah ramai tetamu. Jumpa tuan rumah Fauzi dan Julia kat pintu masuk dewan, hu..hu..hu.. happy dia orang. Melangkah aje kat dalam dewan... wah! nampah hebat dengan warna tema Hitam & Putih , termasuk pelamin dan pon
jot juga hitam - putih.

Aku terus je beratur ambil makanan, dessert dan air teh tarik. Aku ambik nasi lebih sikit pasal aku belum breakfast lagi. Lepas makan aku jumpa Fauzi kejap, tanya kabar dan sorang lagi kawan lama masa kat Bukit Bintang tak datang . Namanya Nazri @ Nat, katanya ade kat Melaka... ade urusan lah tu...

Jemputan belum ade lagi yang balik sebab nak tunggu pangantin bersanding. Lagi pun
dewan nya besar, tak perlulah bagi kerusi kat tetamu baru sampai. Lepas tengok pasangan pengantin, jam 1415 aku terpaksa cabut sebab aku masuk kerja jam 1500 petang.

Tahniah Fauzi dan Julia !!!
Terima kasih jemput aku..







No comments:

Post a Comment