21 August 2012

KLIK! SYAWAL+13


Klik! Syawal+13 adalah sambungan entri Di Pagi Syawal yang aku klik ketika berhari raya di ummah Kak Ana, Kak Timah dan ummah Mak Mertua di Felda Gedangsa. 

Raya hari ketiga! Meriah memang meriah Beb. Kunjung mengunjugi ummah sanak saudara dan rakan taulan, sambil maaf bermaafan. Hari Lebaran adalah hari kemenangan bagi kita yang udah berpuasa dibulan Ramadhan. Dalam kemeriahan ne, jangan lupa plak pada golongan yang kurang bernasib baik seperti fakir miskin, orang-orang tua dan anak-anak yatim piatu. Cubalah dekati mereka ini agar mereka tidak rasa terasing, sambil tu dapat gak kita mengeratkan silaturahim sesama insan.

Aku hanyalah manusia biasa Beb! Aku tidak boleh lari dari membuat kesilapan. Kepada kengkawan dan pembaca blog Mj Kakiconteng, aku memuhun maaf andainya ada kata-kata dan bahasa aku yang telah mengguris perasaan kengkawan di luar sana. Sekali lagi aku mengucapkan Selamat Hari Raya, Maaf  Zahir & Batin - daripada Mj sekelurga!
 




No comments:

Post a Comment