23 October 2014

RaCuN LiBeRaLiSmE!



Ada Lagi! Ini kira program yang terbarulah diaorang nak buat. White Ribbon Campaign: Run and Walk 2014 di Padang Merbok pada 7 Disember 2014. Kempen yang kononnya untuk menimbulkan kesedaran mengenai keganasan ke atas wanita itu turut melibatkan acara golongan lelaki berjalan menggunakan kasut bertumit tinggi yang dinamakan Men in Heels: Walk mile in her shoes.

Selepas beberapa program yang telah mendapat sambutan seperti 'Octoberfest' dan 'I Want To Touch A Dog', maka NGo wanita [yang ditaja oleh pihak-pihak tertentu] pun cuba memasukkan jarum halus dengan ayat-ayat halus supaya kerajaan meluluskan program diaorang. Program yang menggunakan Bahasa Inggeris dan tentunya akan melibatkan orang Melayu yang beragama Islam. - Tinggal kat Malaysia, tetapi masih lagi guna bahasa Inggeris. Kononnya, educated sangatlah!
 


I- Aku tidaklah menyalahkan NGo seratus peratus. Memang tugas NGo buat program-program untuk menyedarkan masyarakat. Malah, program sebelum ne pun sepatutnya hanya dihadiri oleh orang-orang bukan Islam tetapi orang-orang Melayu yang beragama Islam pun terbabit sama. Pasal apa mereka terbabit sama? 

Sebab, NGo gunakan orang Islam seperti Syed Azmi Alhabshi[1] atau seperti Dr Ulil Absar Abdullah[2]. Sebelum ne pun udah banyak program yang dianjurkan NGo yang bertemakan kebebasan seperti Fistival of Right [Kebebasan Beragama], kebebasan berkarya dalam filem malah ada yang buat program kebebasan sex!

 

II- Apa itu Liberalisme? Ia diambil dari perkataan 'liberal' iaitu orang yang berfahaman bebas dan menyokong kemajuan serta pembaharuan tetapi menentang hak-hak istimewa orang Melayu dan hak-hak agama Islam. Pandangan, pendapat dan prinsip mereka memang ke arah liberalisme. Malah, mereka akan menunjukkan kemurahan hati dengan menderma atau membuat program-program kemasyarakatan. 

Liberalisme akan melahirkan negara-negara berpelembagaan. Maksudnya, ada raja tetapi kuasa raja terhad atau langsung raja tidak mempunyai kuasa. Segala kegiatan raja-raja akan dibinasakan melalui kuasa pelembagaan atau menggunakan kekerasan melalui demostrasi kuasa rakyaat.

Apabila tunjuk persaan berjaya menggulingkan raja, maka muncullah sebuah republik dengan melantik seorang presiden dari kalangan rakyat biasa iaitu hanya sebagai boneka. Inilah asas yang telah diajar [disekolahkan] dalam pentadbiran kaum-kaum bukan Yahudi. - Jikalau sesebuah kerajaan baru itu buntu untuk mencalonkan seorang presiden, itu lagi bagus kerana negara itu akan menjadi kucar-kacir dan rakyatnya akan berbecah-belah. 



III- Liberalisme ini milik Yahudi Zoinis. Malah, mereka ada agenda tersembunyi melalui racun liberalisme iaitu mahu menghapuskan kepercayaan kepada Tuhan, menggalakan kelahiran anak luar nikah, musnahkan demokrasi, berusaha menimbulkan krisis ekonomi, menggalakan pinjaman wang asing, mencetuskan kemelesetan ekonomi, dan menjadikan emas sebagai sumber kekuasaan.

Sebagai contoh. Baru-baru ini negara-negara Arab bimbang akan kejatuhan harga minyak mentah. Mereka cuba merancang strategi bagi membendung keadaan tersebut agar tidak berlarutan. Jika kejatuhan itu berterusan, pasti ada negara yang hampir bangkrap. Jalan penyelesaiannya tentulah berhutang dengan negara-negara lain.

Berhutang! Inilah yang dinanti-nantikan oleh Zionis. Kecil tapak tangan nyiru[3] Zionis tadahkan kerana kebanyakan negara-negara yang memberi hutang tersebut adalah dibawah kuasa Yahudi Zionis. Apabila negara yang meminjam gagal membayar pinjaman tentulah kene ikut telunjuk Zoinis.


IV- Yahudi Zionis
mempunyai ramai ejen-ejen diseluruh dunia. Malah, ada agen-agen mereka terdiri dari NGo Islam dan bukan Islam. Mereka inilah yang menjadi talibarut Zionis dengan melancarkan serangan melalui fahaman liberalisme. Antara negara yang pernah terkene racun hingga suasana politiknya berubah sama sekali ialah Iran, Iraq, Libya, Turkey, Tunisia, Algeria, Mesir, Syaria dan Rep. of Yamen.

Adakah korang talibarut Yahudi Zionis? Tentulah jawapannya tidak walaupun korang dapat baget dari sumber-sumber yang korang sendiri tidak pasti. Duit itulah yang korang gunakan, buat bermacam-macam program termasuk program menentang kerajaan dengan tema 'lawan tetap lawan'. 


V- Kesimpulannya. Sepatutnya, kita sebagai umat Islam wajib menentang program-program 'anti Islam' dengan meminjam tema yang sama iaitu lawan tetap lawan. Perbuatan menghalalkan sesuatu yang haram akan menjurus kepada keburukan dan sangat merbahaya.

Dengan kata lain [sebagai contoh], bila wang yang terkumpul daripada hasil perjudian, loteri, rasuah atau riba tetap haram. Tidak boleh menjadi halal menurut hukum Allah walaupun dengan tujuan untuk mendirikan masjid atau rumah kebajikan.


Malah, doa orang yang terlibat dalam perbuatan haram atau rezeki haram yang diterima oleh seseorang tidak dikabulkan oleh Allah doanya. - Wallahuaklam!



No comments:

Post a Comment