24 September 2013

KOMPLOT ZIONIS - BHG 2


Assalamualaikum!
Aku terus menaip bagi menyambung entri semalam 'Protokol-Komplot Zionis' yang mendedahkan beberapa rahsia helah terancang kaum Yahudi yang bercita-cita menguasai dunia. Kejayaan mereka menguasai dunia bukanlah secara kebetulan tetapi melalui tindakan terancang, sistematik dan sangat rahsia. Penulis buku "Protokol-protokol Zionis" (1901), Prof. Sergei A Nilus dari Russia telah berjaya membongkar rancangan sulit kelompok elit Yahudi yang bermesyuarat di Bassel, Hungary.

Ikutilah sambungan protokol ke-6 iaitu Menggalakan Kelahiran Anak Luar Nikah! "Kita juga akan mempermainkan dan merosakkan moral pemuda-pemudi bukan Yahudi dengan meracuni fikiran mereka secara teori dan prinsip-prinsip palsu. Kita juga menggalakan mereka mengadakan hubungan seks secara bebas dan kita tidak akan menghukum mereka kerana dengan perbuatan mereka itu akan lahirlah zuriat-zuriat yang boleh kita permainkan.

Setelah ini berhasil, dunia ini akan kita kuasai dengan mudah kerana mereka tidak mengenali ibu bapa mereka dan kalau mereka di beri kepercayaan untuk memerintah negara, mereka akan memerintah ikut telunjuk kita".

Protokol Ke-7!
Musnahkan Demokrasi "Disemua negara terdapat satu badan yang diberi bermacam nama iaitu Dewan Perwakilan, Kementerian, Senate, Majlis Negeri, Dewan Undangan dan sebagainya. Tiap-tiap satu daripada instiusi-instiusi tersebut akan melaksanakan suatu tugas yang penting. Perkataan 'penting' bukanlah kami maksudkan bagi instiusi tetapi bagi tugas".

Apabila kita bawa ke dalam negeri racun liberalisme, suasana politiknya berubah sama sekali. Negeri-negeri itu telah dihinggapi penyakit bahaya-racun dalam darah. Kita hanya menunggu mereka menghembuskan nafas yang terakhir".

Seterusnya! Aku sambung  Protokol ke-8 secara ringkas sahaja iaitu Kebebasan Akhbar Hasutan Yahudi (udah aku story pada Protokol Ke-2) dan Protokol  Ke-9 ialah Memperalatkan Sistem Pelajaran dengan menjadikan pusat-pusat pengajian tinggi sebagai salah satu lagi cabang untuk meracuni siswa-siswi yang melanjutkan pelajaran ke pusat-pusat tersebut.

Sistem membataskan pemikiran sudah pun dilaksanakan dengan menggunakan apa yang dikatakan sistem mengajar dengan teladan, yang mana tujuannya ialah menjadikan orang-orang bukan Yahudi tidak berdaya fikir, sentiasa menunggu hingga sesuatu itu dihadapkan kepada mereka, barulah mereka mengetahuinya.

Protokol Ke-10! Usaha Meleburkan Agama, Protokol Ke-11 ialah Presiden Sebagai Boneka, Protokol Ke-12 ialah Main Peranan Dalam Hal Cukai dan bagi aku Protokol Ke-13 inilah yang perlu diketahui oleh kenkawan semua kerana Zionis sedang Berusaha Menimbulkan Krisis Ekonomi. Seperti kata-kata perancang ekonomi Zionis "Kita telah menimbulkan krisis-krisi sekonomi di negara-negara bukan Yahudi dengan menarik balik wang dari peredaran. Modal-modal besar telah ditahan dan tidak bergerak. Wang ditarik balik dari negara-negara yang mana selalu terpaksa meminta pinjaman dari modal yang tertahan itu.

Negara Peminjam itu merupakan beban yang besar kepada negara mereka kerana terpaksa membayar faedah dan menjadikan negara peminjam sebagi hamba kepada moda-modal tersebut. Negara peminjam juga digalakan  membuat pinjaman tahun demi tahun, agar mereka menggunakan wang secara boros, maka perbendaharan negara mereka akan menjadi kosong dan bayaran wang pinjaman mereka akan menjadikan negara-negara mereka (bukan Yahudi) menjadi bankrap".

Protokol Ke-14! Yahudi Zionis sangat menggalakan Pinjaman Mata Wang Asing kerana kalau sesuatu pinjaman dikenakan bunga sebanyak 5%, maka dalam tempuh 20 tahun negara peminjam itu terpaksa membayar bunga yang jumlahnya sama banyak dengan wang pokok yang dipinjamnya.

Dalam masa 40 tahun mereka akan membayar dua kali ganda, dalam 60 tahun pula negara peminjam akan membayar tiga kali ganda dan pinjaman itu tidak sedikit pun berkurangan. Kita akan terus mempengaruhi mereka supaya meminjam dari luar negara, maka semua kekayaan negara peminjam itu masuk ke peti wang kita dan semua negara bukan Yahudi akan menjadi hamba abdi kita seperti rakyat jelata mengabdikan diri kepada raja." - Wallahua'lam!


Nota Kaki : Setakat ini sahaja yang dapat aku taip buat kali ini, semuga kenkawan yang berminat ke arah topik konspirasi Yahudi-Zionis terus membaca entri seterusnya iaitu Pertubuhan Yahudi-Zionis! - Salam sayang dan kita jumpa lagi dengan izin Allah!
 

No comments:

Post a Comment