24 September 2013

PERTUBUHAN GERAKAN ZIONIS!



As Salam! Jom kita terus berkongsi maklumat tentang topik konspirasi Yahudi-Zionis yang masih 'kureng' popular di kalangan pembaca-pembaca umat Islam. Entri kali ini membawa kenkawan terus kepada Protokol Ke-24 iaitu protokol terakhir dalam buku 'Protokol-protokol Zionis -1901'.

Protokol Ke-24!
Pertubuhan DiBawah Gerakan Yahudi. Protokol terakhir ini ialah pelembagaan yang penting kerana melibatkan beberapa buah pertubuhan yang telah di wujudkan bagi tujuan untuk mencapai matlamat Zionis. Pertubuhan-pertubuhan ini sebenarnya berselindung sebalik kebajikan dan kemanusiaan tetapi mempunyai banyak wang yang disalurkan oleh tabung Empayar Yahudi.


Senhendren - Ia sebuah majlis yang mengambil peranan untuk menjalankan rancangan yang dirancang oleh pelembangaan Yahudi dalam buku protokol bagi menguasai dunia. Senhendren atau Majlis Tertinggi Suhyun telah diberi kuasa untuk merancang segala plan Yahudi termasuk mengguasai penyebaran propaganda dan akhbar-akhbar.

Senhendren juga diberi kuasa meluluskan sesuatu gerakan yang boleh mencetuskan huru-hara terutama negara-negara Islam serta memusnahkan rakyatnya sekali. Majlis ini berpusat di New York dan bergerak secara sulit dengan melantik agen-agen di setiap negara di dunia yang menyamar bekerja sebagai peguam, wartawan, doktor, jurutera, wakil gereja atau wakil NGO.

Kahila - Ia seakan-akan sebuah makamah tinggi yang merupakan satu pertubuhan yang luar biasa. Tugasnya ialah mengendalikan masa hadapan orang-orang Yahudi dengan dibantu oleh pertubuhan 'Freemasonry' dan lain-lain pertubuhan yang bertopengkan ajaran Telmud dan Pendita Suhyun.

Pertubuhan Bangsa-Bangsa Bersatu yang terletak di New York adalah hasil dari idea Kahila dan kini badan tersebut (PBB) dikuasi oleh anggota Kahila sendiri dan begitu juga pentadbiran Amerika Syarikat. Krisis ekonomi yang sering berlaku hari ini adalah bermula dari campur tangan Kahila. Selain tugas menyerang ekonomi dunia, Kahila juga sering kali campur-tangan dalam politik dunia, keruntuhan moral serta merosakan agama-agama lain.

Freemasonry
- Sebuah lagi pertubuhan antarabangsa Zionis yang pernah kita dengar atau membacanya di akhbar atau di internet. Ia sebuah pertubuhan kebajikan manusia dan kebahagian masyarakat yang berpusat di Washington. Keanggotaannya terbuka kepada semua bangsa tidak kira agama dan keturunan. Cogan katanya ialah 'Bebas, Persaudaraan dan Persamaan'.
Benai Prezs
- Satu pertubuhan sulit yang terletak dibawah gerakan Suhyun sedunia. Benai Prezs hanya terdapat diAmerika sahaja dan tujuannya ialah untuk memerhati dan mengawal politik masyarakat Amerika.

Kelab Rotary
dan Kelab Lion - Dua buah kelab ini adalah diantara kelab-kelab antarabangsa yang menjalankan kebajikan. Kelab ini akan memberi bantuan kepada yang memerlukan tetapi ada tujuan disebaliknya seperti 'Ada udang gadang disebalik batu'. Kelab-kelab ini adalah diantara pertubuhan sulit agenda Zionis yang terletak dibawah pemerhatian gerakan Suhyun sedunia.

Bahai
- Ia sebuah agama baru yang 'sengaja' direka dalam abad ke-19 oleh Zionis bagi menyesatkan orang-orang Islam dikalangan fahaman Syiah yang kebanyakan penggikutnya terdiri dari orang-orang Yahudi sendiri. Tujuannya ialah untuk memecah-belahkan kekuatan Islam melalui dua  fahaman iaitu diantara Syiah dan Ahli Sunnah. Walaupong umat Islam diseluruh dunia berwaspada tetapi mereka yang lemah akhirnya terperangkap dengan agen-agen Yahudi yang memainkan soal akidah dan keagamaan. - Wallahua'lam!


Nota Kaki
: Apabila aku membaca buku 'Rahsia Simbol Yahudi' susunan Ibnuyaacob, barulah aku tahu iaitu pertubuhan Freemason ada di Malaysia. Di Semenanjung Tanah Melayu, lodge pertama dipercayai di buka di Pulau Pinang pada 6 September 1806 dengan nama Lodge Neptune. Pertubuhan ini masih aktif seperti di Jalan Utama, Georgetown Pulau Pinang. Di Jalan Sultan Azlan Shah, Ipoh Perak. Di Johor Bahru pula bangunan Freemason terletak di Jalan Abu Bakar, Johor Bahru Johor dan sebuah lodge lagi di Jalan Junid, Muar Johor. Bangunan atau kuil Freemason ini juga ada di Jalan Chan Koon Cheng, Melaka dan sebuah bangunan lagi di Jalan Penghulu Cantek, Seremban Negeri sembilan. - Harap kita jumpa lagi dientri terbaru dengan izin Allah!



No comments:

Post a Comment