23 September 2013

PROTOKOL | Komplot Zionis




Komplot Zionis


Dengan izin Allah jua kita dapat bertemu lagi di-entri Protokol[1], sambungan dari entri sebelum ini yang bertajuk Konspirasi Yahudi-Zionis. Walaupun negara kita tidak sedikit pun terjejas oleh sebarang Komplot Zionis antarabangsa, namun kita sentiasa bersama umat Islam Asia Barat mengencam keganasan Zionis yang sedang berlaku dan akan terus berlaku selagi orang Yahudi belum mencapai cita-cita mereka untuk menjajah secara aman[2] di seluruh dunia.

Rancangan Yahudi-Zionis telah dibuat sejak beberapa lama dahulu, iaitu beberapa orang cerdik pandai dari kalangan mereka telah mengadakan mesyuarat rahsia dari tahun 1897 hingga tahun 1905. Dalam masyuarat tersebut digariskan beberapa perkara bagi membangkitkan huru-hara dan pemberontakan[3] di-seluruh dunia yang sesuai dengan kepentingan gerakan Zionis.

Bagaimanapun, rahsia mereka sudah tidak rahsia lagi apabila terbongkar dari masa kesemasa. Setiap rahsia rancangan mereka akan jatuh ke tangan orang lain dan negara-negara Islam cuba mengambil sikap berhati-hati tetapi huru-hara, pemberontakan dan pembunuhan tetap berlaku.

Hari
ini bumi Palestin[4] setiap hari bermandi darah dan rakyat Afghanistan, Iraq dan Lebanon ramai dibunuh. Malah kecelaruan politik dan situasi tidak menentu di Mesir dijangka berterusan selepas bekas Persiden Mesir  digulingkan. Mohammed Mursi  [bekas persiden] sukar untuk kembali berkuasa kerana tentangan pelbagai pihak termasuk pelobi-pelobi Zionis terhadap bekas pemimpin kanan Ikhwanul Muslimin itu. Ribuan rakyat Mesir dilaporkan terkorban dalam konflik  pertembungan dua pendirian yang berbeza lagi ekstrem iaitu tentera Mesir dan Ikhwanul Muslimin.

Setelah komplot Yahudi-Zionis yang berpusat di Tel Aviv berjaya membuat huru-hara di Mesir, mungkin selepas ini akan berjangkit kepada Syria, Jordan dan Iran kerana negara-negara ini sangat hampir dengan Israel  dan dianggap akan menjadi batu penghalang kepada cita-cita bangsa Yahudi. Selepas itu tidak mustahil Zionis terus meracun rakyat  Yamen, Oman dan Kuwait untuk membuat huru-hara dan pemberontakan.


Protokol
[PoTo]
1- Melalui buku kecil Protokol [yang selepas ini disebut PoTo sahaja] yang aku simpan sejak petengahan tahun 70'an, ditemui taktik halus Zionis dalam usahanya menjadi makhluk perosak. Bermula dari PoTo-1 iaitu Sifat Jujur Tidak Ada Dalam Jiwa Yahudi. Dari sudut pandangan Yahudi-Zionis, sebaik-baik cara memerintah ialah dengan menggunakan kekerasan dan keganasan kerana perbincangan secara akademik tidak akan berhasil. Politik bagi Zionis ialah sangat berbeza daripada moral. Pemerintah yang berpegang kepada moral bukanlah ahli politik yang bijak dan dia tidak akan kekal sebagai pemerintah.

Jika diteliti mereka yang ingin memerintah mestilah pandai guna tipu-helah[5] kerana sifat-sifat mulia seperti berterus-terang dan jujur merupakan sifat buruk dalam politik ini kerana bagi mereka sifat tersebut boleh menjatuhkan pemerintah dengan lebih berkesan jika dibandingkan dengan kekuatan musuh.

2-
[PoTo-2] iaitu Kesempatan Dalam Kebebasan Akhbar. Menjelaskan iaitu peperangan disifatkan sebagai langkah pertama ke arah menghuru-harakan manusia di-dunia. Peperangan tidak semestinya menggunakan senjata kerana banyak cara lagi boleh dilakukan. Salah satu peperangan yang digunapakai oleh Zionis ialah menggerakan fikiran orang ramai melalui akhbar. Peranan akhbar ialah menunjukkan keperluan-keperluan yang kononnya mesti dipenuhi, menyampaikan suara dan sungutan orang ramai, serta menimbulkan perasaan tidak puas hati.

Menerusi kebebasan akhbar, Yahudi-Zionis memperoleh kuasa mempengaruhi manusia, sementara itu mereka Zionis] sendiri menyembunyikan diri. Tidak ubah seperti pepatah Melayu 'Baling Batu Sembunyi Tangan'[6]. Ini kerana akhbarlah yang membuat Zionis telah mendapat emas melalui lautan darah dan air mata, walaupun Zionis terpaksa mengorbankan ramai orang-orang mereka sendiri. Bagi Zionis, setiap seorang Yahudi yang terkorban, nilainya seribu orang bukan Yahudi.
3-
Dalam PoTo-3  Zionis pula ada memberitahu iaitu jika mahu berkuasa mesti Membelit Macam Ular. Hari ini dapatlah kita lihat bahawa matlamat serta cita-cita yang yang Zionis idamkan itu hampir tercapai. cuma jaraknya sahaja yang menjadi pemisah. 'Hak Rakyat' itu hanya wujud didalam fikiran sahaja, kerana hak itu tidak boleh tercapai dalam kehidupan. Kaum buruh yang terpaksa bertungkus-lumus, bekerja keras, yang sibuk dengan masalah kehidupan pasti tidak menghiraukan cakap-cakap cerdik pandai.

Setelah menimbulkan keadaan serba kekurangan dan iri hati serta benci di kalangan pekerja-pekerja maka Zionis akan dapat mengerakkan mereka[kaum buruh] supaya menghapuskan siapa sahaja yang menghalang kemaraan Zionis.

4-
  Jadikan Pemimpin Dunia Berfahaman Zionis[PoTo-4]. Apabila  orang ramai telah melihat bahawa berbagai-bagai kelebihan telah diberikan kepada mereka atas nama kebebasan maka mereka akan berasa seolah-olah mereka itu raja dan telah memperolehi kuasa.

Contohnya seperti Revolusi Perancis[7]. Ingatlah yang mana mereka itu telah menggelarkan 'besar punya' kerana rahsia penyiapannya telah diketahui oleh Zionis. Sebab Yahudi-Zionislahlah yang merancang dan menyelengara Revolusi Perancis tersebut. Perkataan 'kebebasan' menyebabkan orang ramai menentang setiap kuasa, setiap pihak yang berkuasa, bahkan Tuhan dan peraturan alam.

5- Hapuskan Keparcayaan Kepada Tuhan[PoTo-5]. Apakah bentuk pemerintahan yang dapat diberikan kepada bangsa atau kaum-kaum yang telah diresapi oleh rasuah. Akhlak yang rendah dan ajaran-ajaran agama dicampurkan seperti yang haram dihalalkan dan sebaliknya. [Inilah yang telah berlaku di serata dunia sekarang].

Jika kita undur kebelakang, zaman dahulu, kebanyakan orang menganggap raja-raja sebagai orang yang punya kuasa mutlak dan rakyat mesti menurut perintah raja. Tetapi semenjak Yahudi-Zionis menyemaikan dalam fikiran manusia sejagat bahawa kosep mempunyai hak-hak yang sama, maka orang ramai pun telah menganggap raja juga adalah manusia biasa.



Zionis telah melaga-lagakan di antara mereka sejak dua puluh kurun yang lampau. Ini sebabnya tiada sebuah negara pun yang akan mendapat bantuan jika ada tentangan kerana mereka sedar sebarang usaha hendak menentang Yahudi-Zionis akan merugikan mereka semua.

Tenaga yang menggerakan jentera pemerintahan disetiap negara ada di-tangan Zionis dan tenaga itu ialah emas, sains, politik dan ekonomi yang direka oleh pemimpin-pemimpin Yahudi-Zionis yang bijak. Kalau sesebuah negara hendak bekerjasama tanpa rintangan, mestilah bebas untuk menegakkan monopoli[8] perusahaan dan perdagangan dan perlulah dilaksanakan oleh tangan yang tidak dilihat oleh umum.

Setelah semua ini berjaya, Yahudi-Zionis itu akan memperolehi satu kuasa yang maha besar, lebih besar dari kuasa Tuhan. Kuasa itu akan Zionis namakan 'Pentadbiran Kerajaan Maha Besar'. Kuasa akan meluas ke-segala arah dan organisasinya akan menjadi begitu besar maka ia pasti menundukkan[9] semua negara di dunia ini.

Keterangan: [1][2][3][4][5][6][7][8][9]
NotaKaki:
Zionis akan berusaha terus menghapuskan kepercayaan beragama dan ketika ini sudah ramai manusia tidak punya agama kerana Yahudi-Zionis telah menyemai dan meracun fikiran mereka. Mereka sudah tidak percaya kepada Tuhan Jesus atau Buddha lagi disebabkan kesibukan serta  ingin hidup bebas. Ps} Kepada pembaca yang suka kepada story Yahudi-Zionis ini, sila ikuti entri seterusnya iaitu 'Protokol-Komplot Zionis Bhg II'. - [Mj]




No comments:

Post a Comment